PETRA COLLINS MAGYARUL ÁLMODOTT A GUCCINAK

petracollins_guccieyewear.png 

A fiatal fotóst nem rég még a Gucci kifutóján láttuk, a héten pedig egy kisfilmmel rukkolt elő a márkának. Kellemes meglepetés volt a hétre a Gucci Eyewear SS17 játékos kampánya, amit Collins saját budapesti kalandjai inspirálták. Azt hiszem, érdemes lesz rá odafigyelni... #instantinstafollow

A #GucciDreamscape világa a gyermeki fantáziára és játékosságra épülve egy elég excentrikus álomvilágba repít minket. Collins filmjét egy tavalyi fotózás ihlette, amikor a saját unokatestvéreit fotózta Budapesten – akik nem mellesleg a kampány főszereplői is, akár csak saját nagymamája. A film az ő perspektívájukról és azokról az érzésekről szól, amiket ennyi idősen érzünk. A sztori a nosztalgia és az elrugaszkodott álmodozás tökéletes kombója. Oh, az a csodás gyerekkor...és persze mi is Gucci szemüveges rocknagyik szeretnénk lenni!

A szemüvegek játékosak, valami, amit, ha felveszel más érzések fognak el. A gyerekek ezt ábrázolják. Az ő világuk nagy és titokzatos. Amikor felveszik a nagymamám szemüvegét, egy teljesen új, izgalmas világot képzelnek el” – mesélte Collins az ELLE magazinnak.

Nem kaphatna esetleg minden magyar nő egy általa választott darabot az új kollekcióból? Egy értékelendő PR fogás lenne.

A bejegyzés trackback címe:

https://probalbf.blog.hu/api/trackback/id/tr1914034752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HTML doboz

süti beállítások módosítása